Pitanja oko kupovine:
Sva pitanja možete uputiti na mail: info@player.hr ili pozvati na telefone +38518895685, +38518895535
Radno vrijeme:
Ponedeljak - petak Od 09h - 19h
Subota Od 09h - 13h
Način rješavanja reklamacija:
GARANTNI ROK
Garancija vrijedi od dana kupnje proizvoda i vrijedi 12 ili 24 mjeseca ovisno o proizvođaču, uz obvezatno predočenje originalnog računa koji Vam je urućen prilikom kupnje proizvoda. U slučaju bilo kakvih kvarova koji su posljedica tvorničke greške, a koji su se pojavili u garantnom roku uz uvjet da su poštivane specifikacije proizvoda i da se isti na pravilan način koristio,Player d.o.o osigurat će servis spornog proizvoda. Navedenim garantnim rokom nisu pokriveni zvučnici aktivnih/pasivnih zvučnih kutija, lampe za pojačala, te štimeri cjenovnog ranga do 80 EUR, kao niti bilo koji drugi proizvod ukoliko mu je naneseno fizičko oštećenje.
Ukoliko imate pitanja ili Vam treba pomoć oko rješavanja reklamacije,molimo nazovite nas na brojeve:
+38518895685, +38518895535
POVRAT PROIZVODA
Korisnik ima pravo u roku od četrnaest (14) kalendarskih dana od dana dostave proizvoda na zamjenu kupljenog proizvoda ili povrat novca. Player d.o.o. će, na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, korisniku vratiti sredstva na račun ili zamijeniti proizvod s novim u roku trideset (30) dana od datuma primitka vraćenog proizvoda na skladište. U slučaju da zamjenskog proizvoda nema na skladištu, moguć je samo povrat sredstava.
Povrat dostavljenih proizvoda vrši se dostavom na adresu o kojoj je korisnik obaviješten u trenutku dostave proizvoda. SVE troškove povrata proizvoda snosi - KUPAC.
Korisnik je obvezan dostavljene proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena) sa računom i garancijom.